Αγωνίσματα

   Κατασκευή πύλης
      Οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα θα μας έχουν δώσει ήδη το σχέδιο πριν την δράση και μέσα σε 1 1/2 ώρες για να κατασκευάσουν την πύλη της ομάδας τους. Για την κατασκευή θα χρησιμοποιηθεί συγκεκριμένος αριθμός καστανιών (20) και θα πρέπει να περιλαμβάνει και χώρο όπου θα τοποθετούν πάνω τα έπαθλα κάθε αγωνίσματος.

·        Συμμετοχή από κάθε ομάδα: όλη η ομάδα
·        Αξιολόγηση: Σωστές συνδέσεις, πρωτοτυπία, περάτωση κατασκευής εντός του προκαθορισμένου χρόνου.
·        Μέγιστος χρόνος αγωνίσματος: 1 1/2 ώρες

   Κόμποι με παλαμάρι
      Σκυταλοδρομικό, οι συμμετέχοντες βαθμοφόροι θα πρέπει να φτιάξουν με χοντρό σχοινί «Παλαμάρι» τους παρακάτω κόμπους. Σταυρόκομπος, καντηλίτσα, σφενδόνη, ποδόδεσμος. Η δυσκολία του αγωνίσματος είναι ότι οι βαθμοφόροι που θα συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο αγώνισμα, θα έχουν τα μάτια τους κλειστά. Η μόνη τους βοήθεια θα είναι τα χέρια τους και η υπόλοιπη ομάδα η οποία θα τους καθοδηγεί φωνάζοντας.

·        Συμμετοχή από κάθε ομάδα: 2 παίχτες
·        Αξιολόγηση: Σωστός κόμπος, ταχύτητα κόμπου
·        Μέγιστος χρόνος αγωνίσματος: 10'

Μορς
      Στο χώρο θα είναι ανακατεμένα τα 24 γράμματα της αλφαβήτου. Οι παίχτες θα βρίσκονται από την πίσω πλευρά και θα βλέπουν τα γράμματα ανάποδα. Μόλις ο επόπτης σφυρίξει κάποιο γράμμα τότε θα πρέπει να τρέξουν και να πέσουν πάνω στο γράμμα που θεωρούν πως έχει σφυρίξει. Κερδίζει αυτός που έχει ξαπλώσει στο σωστό γράμμα. Οι συμμετέχοντες θα είναι τυλιγμένοι με φούσκες πακεταρίσματος.

·        Συμμετοχή από κάθε ομάδα: 1 παίχτης
·        Αξιολόγηση: κερδίζει αυτός που θα έχει πέσει στα περισσότερα γράμματα από τα 10 που θα σφυρίξει ο επόπτης

 Χάρτης ουρανού
      Οι βαθμοφόροι που θα αγωνιστούν στους αστερισμούς κάθονται μπροστά από ένα μαύρο ταμπλό το οποίο έχει πάνω μόνο τον Πολικό Αστέρα. Ο επόπτης βαθμοφόρος ξεκινάει και τοποθετεί στον πίνακα σε σωστή θέση από ένα αστέρι κάθε φορά μέχρι κάποιος παίχτης να καταλάβει ποιον αστερισμό προσπαθεί να φτιάξει ο παραστάτης. Αν υπάρξει κάποιος ο οποίος έχει καταλάβει ποιος είναι ο αστερισμός τότε πατάει το φακό-μπάζερ που υπάρχει σε κάποια απόσταση, φωνάζει το όνομα του αστερισμού και στη συνέχεια για να θεωρηθεί ότι έχει κερδίσει θα πρέπει να σχηματίσει τη συνέχεια του αστερισμού αλλιώς αν δεν ξέρει πως σχηματίζετε πηγαίνει ο επόμενος που θα προλάβει να πατήσει το μπάζερ.

·        Συμμετοχή από κάθε ομάδα: 1 παίχτης
·        Αξιολόγηση: ταχύτητα, γνώση και αποτύπωση των αστερισμών, ποιος θα βρει και θα αποτυπώσει τους περισσότερους αστερισμούς
·        Ο επόπτης έχει το δικαίωμα να δώσει από 3 μέχρι 6 αστεριμούς 

   Τσεκούρι
     Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να κόψουν μια καστανιά-μήκους 2m σε κομμάτια των 50cm-με προσκοπικό τσεκούρι. Στην διάθεση του βαθμοφόρου που θα αγωνιστεί δεν θα υπάρχει μέτρο. Να να μπορέσουν να δουν αν κόβουν στο σωστό μήκος, στον τοίχο ή σε κάποιο χαρτόνι θα είναι σημαδεμένα 50cm οπότε με τη μέθοδο του στυλό θα πρέπει να υπολογίσουν σε ποιό σημείο θα πρέπει να κόψουν το ξύλο. Για να αποφευχθούν διαμαρτυρίες για το αν κόβει το τσεκούρι, οι παίχτες θα έχουν στη διάθεση τους μια λίμα και μια πέτρα ακονίσματος σε περίπτωση που χρειαστούν να κάνουν χρήση τους, αν κάποιος χρειαστεί να ακονίσει θα του δίνεται ένα επιπλέον λεπτό από το μέγιστο χρόνο του παιχνιδιού. Ο τρόπος κοψίματος του κορμού θα είναι 45-45. Απαγορεύεται να σπάσει η καστανιά με το χέρι ή το πόδι.

·       Συμμετοχή από κάθε ομάδα: 1 παίχτης
·       Αξιολόγηση: σωστός τρόπος κοψίματος, σωστό μήκος κοψίματος, ταχύτητα
·       Μέγιστος χρόνος αγωνίσματος: 3’  
 
 Σκηνή
      Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να στήσουν και να μαζέψουν μια σκηνή τύπου igloo με τέντα από πάνω. Στο στήσιμο δεν θα περιλαμβάνεται το χαντάκι αλλά θα περιλαμβάνονται οι εντατήρες.

·        Συμμετοχή από κάθε ομάδα: 2 παίχτες
·        Αξιολόγηση: σωστή τεχνική, ταχύτητα
·        Μέγιστος χρόνος αγωνίσματος: 10’ 

  Ανεμόσκαλα
      Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να κατασκευάσουν ανεμόσκαλα χρησιμοποιώντας μόνο σχοινί (καθόλου ξύλο) και να την χρησιμοποιήσουν για να ανέβουν σε σημείο που τους ορίζεται για να χτυπήσουν καμπανάκι.

·        Συμμετοχή από κάθε ομάδα: 2 παίχτες
·        Αξιολόγηση: σωστή τεχνική, ταχύτητα
·        Μέγιστος χρόνος αγωνίσματος: 10'
 
 Φωτιά σπάγκος
     Στο χώρο θα υπάρχει μια στοίβα από ξύλα. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να διαλέξουν τα ξύλα που θα χρειαστούν για να φτιάξουν ένα είδος φωτιάς (πυραμίδα) και να βάλουν φωτιά χρησιμοποιώντας συγκεκριμένο αριθμό σπίρτων. Πάνω από τη φωτιά θα υπάρχει ένα τεντωμένο σπάγκο το οποίο θα πρέπει να καεί και έτσι θα θεωρείται ότι έχει τελειώσει την προσπάθεια του.

·        Συμμετοχή από κάθε ομάδα: 1 παίχτης
·        Αξιολόγηση: σωστή τεχνική, ταχύτητα (μέχρι να καεί ο σπάγκος)
·        Μέγιστος χρόνος αγωνίσματος: 5’
 
 Πυξίδα-Τοπογραφικό
      Όσο κατασκευάζεται η πύλη, ένα άτομο από κάθε ομάδα πάει στον σταθμό και φτιάχνει το τοπογραφικό του χώρου. Έπειτα το παραδίδει στην γραμματεία.

Ένας άλλος παίχτης με ένα βοριασμένο μιλιμετρέ και τα όρια του χώρου προσπαθεί να φτιάξει το τοπογραφικό.

·        Συμμετοχή από κάθε ομάδα:1 παίχτης
·        Αξιολόγηση: νικητής αυτός που θα προσεγγίσει πιο κοντά το τελικό σημείο και θα έχει σωστό βάση εγκολπίου το τοπογραφικό.
·        Μέγιστος χρόνος αγωνίσματος: 15'


ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απαιτήσεις θα αξιολογούνται με βάση το εγκόλπιο του προσκόπου....